گزینه دو

۱۰ بازديد

گزینه دو

 

موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو برگزارکننده آزمون آزمایشی ویژه داوطلبان آزمون سراسری و آزمون های استاندارد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره اول متوسطه و پایه های دهم و یازدهم می باشد. گزینه دو به عنوان یک موسسه پیشرو در زمینه خدمات نوین آموزشی، نرم افزارهای گوناگونی را جهت بهبود فرآیند آموزش و سنجش برای دانش آموزان و مدارس ارائه می کند

نرم افزار انتخاب رشته رایگان

۹ بازديد

رم افزار انتخاب رشته رایگان

 

کارنامه  نتایج مرحله اول آزمون سراسری در مرداد ماه اعلام می شود. پس از اعلام نتایج مهم ترین موضوع توجه به انتخاب رشته کنکور صحیح و منطقی است. بازار انتخاب رشته در این ایام بسیار داغ خواهد شد و افراد زیادی از عدم آگاهی داوطلبان سوءِ استفاده کرده و پول‌های هنگفتی برای مشاوره‌های بی‌کیفیت دریافت می‌کنند. اما در این میان، مؤسسات با سابقه ای هم هستند که هر ساله مشاوره‌های دقیقی برای انتخاب رشته رایگان ارائه می‌کنند.

خدمات سال تحصیلی

۱۱ بازديد

خدمات سال تحصیلی 

خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از اهمیتی فراوانی برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برخوردار است. نمرات امتحانات پایانی دانش آموزان که در خرداد برگزار می شود، بخشی از نمره کنکور آنها در سالهای آینده خواهد بود. این امتحانات به صورت هماهنگ کشوری در هر دو پایه دهم و یازدهم برگزار خواهد شد. پس نیاز است دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با برنامه ریزی مناسب تلاش نمایند تا با کسب نمرات مناسب در امتحانات پایانی، گام های نخست خود در مسیر کسب نتیجه مناسب در کنکور را با موفقیت بردارند.

همانطور که می‌دانید یک دانش‌آموز در پایۀ دهم و یازدهم باید تعادل درستی میان یادگیری عمیق مفاهیم و مباحث درسی و آمادگی برای کنکور ایجاد کند. تمرکز بیش از حد بر آزمون کنکور در این دوره هم پایه شما را ضعیف می‌کند و هم با توجه به اینکه هنوز با آزمون کنکور فاصله زمانی زیادی دارید استرس و اضطراب زیادی را متحمل خواهید شد. یکی از ارکان مهم برای ایجاد این تعادل، اصلاح سیستم سنجش و ارزشیابی در این پایه‌ها می‌باشد. خدمات سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گزینه دو  با محصولات خود مانند آزمون های استاندارد، ارزشیابی تشریحی، بانک سوال، آزمونک، کارنامه هوشمند و… در کنار شما دانش آموزان عزیز دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه خواهد بود. برنامه گزینه دو برای دانش آموزان دهم و یازدهم موفقیت در امتحانات نهایی و آمادگی تدریجی برای کنکور در سالهای آتی می‌باشد.

خدمات کنکور ۱۴۰۳

۱۱ بازديد

خدمات کنکور ۱۴۰۳

خدمات کنکور ۱۴۰۳ گزینه دو  براساس سوابق تحصیلی با تاثیر ۵۰ درصدی و نمره آزمون با تاثیر ۵۰ درصدی مشخص می شود. سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ براساس نمرات امتحان نهایی پایه دوازدهم محاسبه خواهد شد. آزمون کنکور نیز در دو نوبت (اردیبهشت و تیر) برگزار می گردد. پس داوطلبان برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور باید هم در آزمون تستی و هم در ارزشیابی تشریحی عملکرد مناسبی داشته باشند. برای رسیدن به این دستاورد، داشتن یک برنامه آزمونی که بتواند تمامی نیازهای داوطلبان را برآورده سازد، اهمیت بالایی دارد.

محصولات و خدمات گزینه دو در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان بتوانند نیازهای آزمونی خود را برطرف سازند. ۲+۲۴ مرحله آزمون آزمایشی با هدف موفقیت در آزمون و خدمات کنکور 1403، ۲ دوره ارزشیابی تشریحی از تمامی دروس امتحان نهایی با هدف بهبود عملکرد در امتحانات نهایی از مهمترین خدمات گزینه دو می باشد.