خدمات تحصیلی دهم – یازدهم

۷ بازديد

 

 

خدمات تحصیلی دهم – یازدهم

نمرات امتحان پایانی (خردادماه) دانش آموزان سال تحصیلی دهم و یازدهم 1402-1403 بخشی از سوابق تحصیلی آنها خواهد بود. با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی، می توان بیان کرد که بخشی از نتیجه کنکور دانش آموزان دهم و یازدهم در سال آینده مشخص می شود. امتحان پایانی مانند اغلب امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برگزار می شود. به همین دلیل نیاز است تا دانش آموزان در طول سال جهت شرکت در امتحان تشریحی پایان سال آماده گردند.

داوطلبان کنکور 1403

۶ بازديد

 

 

داوطلبان کنکور 1403

 

مصوبه جدید کنکور ۱۴۰۳ نیمی از نمره داوطلبان (۵۰ درصد) براساس سابقه تحصیلی آنها که شامل نمرات امتحان نهایی پایه دوازدهم می باشد، محاسبه خواهد شد. پس جهت کسب نتیجه مطلوب، لازم است دانش آموزان در امتحان نهایی خرداد نمرات مناسبی کسب نمایند. امتحانات پایانی مانند اغلب امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برگزار می شود. بهتر است دانش آموزان در طول سال تحصیلی، جهت شرکت در امتحان تشریحی پایان سال آماده گردند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور

۱۵ بازديد

نرم افزار انتخاب رشته کنکور

 

نرم افزار انتخاب رشته 1402 یک ابزار الکترونیکی است که به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا رشته تحصیلی مناسب را برای خود انتخاب کنند. این نرم افزار بر اساس داده‌های کارکنان و دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌ها و صنایع مختلف ایجاد شده است و ارتباط بین مهارت‌ها و علایق شخصی با رشته تحصیلی را تحلیل می‌کند.

خدمات گزینه دو

۷ بازديد

خدمات گزینه دو

نتیجه کنکور ۱۴۰۳ براساس سوابق تحصیلی با تاثیر ۵۰ درصدی و نمره آزمون با تاثیر ۵۰ درصدی مشخص می شود. سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ براساس نمرات امتحان نهایی پایه دوازدهم محاسبه خواهد شد. آزمون کنکور نیز در دو نوبت (اردیبهشت و تیر) برگزار می گردد. پس داوطلبان برای کسب نتیجه مطلوب در کنکور باید هم در آزمون تستی و هم در ارزشیابی تشریحی عملکرد مناسبی داشته باشند. برای رسیدن به این دستاورد، داشتن یک برنامه آزمونی که بتواند تمامی نیازهای داوطلبان را برآورده سازد، اهمیت بالایی دارد.