بانک سوال گزینه دو را بهتر بشناسید.

۳ بازديد

بانک سوال برای داوطلبان آزمون سراسری ،دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم و دانش آموزان دوره اول متوسطه در گزینه دو ارائه می شود.

بانک سوال گزینه دو شامل هزاران سوال تستی، تشریحی به تفکیک هر مبحث و فصل ارائه شده است. شما می توانید به راحتی نمونه سوالی را که به دنبالش هستید را با چند کلیک ساده در گزینه دو در اختیار داشته باشید.

 

نحوه ثبت نام در بانک سوال گزینه دو

  1. انتخاب نقش” دانش آموز و یا مدرسه جهت دسترسی به بسته مورد نظر
  2. انتخاب مقطع و گروه
  3. تهیه پکیج مورد نظر
  4. انتخاب دکمه صفحه خرید
  5. فعال شدن بانک سوال بعد از یک ساعت

بانک سوال با ثبت نام در آزمون های گزینه دو و متناسب با تعداد مراحل ثبت نام شده، ارائه می شود. منظور از جمله بالا این است که:

داوطلبین متناسب با تعداد مراحل ثبت نامی، امتیاز دریافت می کنند و از طریق این امتیاز می توانند بسته های دسترسی به بانک را خریداری نمایند.

برای خرید بانک سوال با استفاده از امتیاز کسب شده می توانید از نشانی https://market.gozine2.ir  و یا از منو ” صفحه شخصی من ” و زیر منو ” خرید امتیازی خدمات طلایی”  اقدام نمایید.

 بانک سوال گزینه دو

بخش های مختلف نرم افزار بانک سوال

بخش های مختلف بانک سوال گزینه دو شامل موارد زیر است.

  1. حل تمرین
  2. ساخت آزمون
  3. آزمون های من
  4. سوال های من
  5. کارنامه های من
  6. وضعیت من

بانک سوال گزینه دو به دانش آموزان اجازه می‌دهد تمرین و آزمون شخصی برای خود طراحی کنند. به تمامی آزمون‌های قبلی که توسط خوشان، دبیران یا گزینه دو طراحی و برگزار شده است، دسترسی داشته باشند. همچنین کارنامه تمامی این آزمون‌ها و روند تحصیلی دانش آموزان نیز قابل دسترسی می باشد.

هزینه دسترسی به بانک سوال گزینه دو

نرم افزار بانک سوال برای تمامی دانش آموزانی که در آزمون‌های گزینه دو شرکت می‌کنند رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست. در واقع این نرم افزار یکی از خدمات جانبی آزمون های گزینه دو است.

نحوه استفاده از نرم افزار بانک سوال گزینه دو

شما با هر وسیله و دستگاهی که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد می توانید با نرم افزار کار کنید مانند: موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ، از این رو هیچ محدودیتی برای دسترسی به بانک سوال گزینه دو نخواهید داشت.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.